Vetinteriktigtvadjagskaskrivahär.

Vill skriva ungefär 1000 saker, men det går inte. Så jag skriver det här istället, måste vara fantastiskt intressant att läsa...
Det är sjukt kassa program på tv om dagarna, men jag får ändå inte mycket gjort.
Jag vill ha massa saker, men jag är ändå så nöjd på något sätt. Skumt fast väldigt bra. :)
Saknar Spotify och mitt eget, väl fungerande internet heela tiin, varje dag.
Livet är bra orättvist. Ni vet att jag tänker på er, fina vänner och människor som får stå ut med en massa skit utan att gjort något överhuvudtaget. Usch!!
Funderar på att flytta, men vet inte vart. :S Och får man då ta med sig några speciella människor man faktiskt inte kan vara utan, tro?
Fireflies. <3 Kan inte låta bli att dansa och le när jag hör den.
N.A.Z.
Nu ska jag iväg och upptäcka Söderhamns bibliotek.
En stooooooooooooooor puss genom hela cyberspace vill jag ge till DIG.
Update:
Just ja, glömde en viktig sak. Jag har fått ett husdjur, en duva. Jo det är sant! Den måste så klart döpas, så, hjälp tack. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0