Vad är problemet?

Varför kommer inte mina csn-pengar? Sjukt irriterande.

Idag har jag tusen saker att göra och orkar inte börja med något. Det tar verkligen emot! Så jag gör som Pam säger, och gör en lista och börjar med det lättaste. :) Inte dum den tjejen inte. Längtar enormt mycket till Officepremiären btw :D Ge mig Dwight, Jim & Pam NUUU! För att inte tala om mannen, myten legenden: Michael Skott. <3




To do.
- ringa csn
- boka studiebesök
- diska
- träna
- börja läsa
- maila hjördis
- fältstudien
- hmm, nått mer var det..

Tataaa!!





Kommentarer
Postat av: Micke

Haha Hjördis :)

2009-09-10 @ 12:24:06
Postat av: Anonym

Har du gjort studieförsäkran då?

2009-09-10 @ 13:37:24
Postat av: Lisa

Ja klart jag gjort studieförsäkran :) Hade tydligen inte blivit registrerad hos csn av skolan, "sånt händer ibland". Idioter.



Jaa Hjördis, min lärare. Coolt namn ju för fa-an :D

2009-09-10 @ 13:54:08
URL: http://lewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0