Release them..

Jahaa... Dags att dra till praktiken igen då. :) Önskar att jag bara kunde gå dit och inte behövde skriva någon rapport. Men det brukar ju lösa sig rätt bra till slut, enligt min erfarenhet. Får jobba bort läs- och skrivångesten som alltid infinner sig innan man riktig är igång på något sätt. För när jag är på g brukar det lösa sig av bara farten, och oftast är det faktiskt lite kul. -Peppar mig själv till 1000 nuuuu!-

Annars då? Nedräkningen har börjat minsann. ;D

Skulle även tränat imorse men var braa trött så det blev det inget av med. Dumt dumt! Men har fokus på skolan denna vecka så ska ta tag i saken mycket mer seriöst på måndag när det är över. Längtar fantastiskt riktigt efter det!

Shit! Måste dra till bussen om 20 min och jag har inte ens bytt om! Allt är som vanligt med andra ord hehe. ;P



Livet är inte rättvist, men kan vi inte göra allt för att skona de barn som mår såhär? Jo tänk för att det ska vi!!!!!


Hörs heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0