Jag kom påt´!

Nu vet jag varför jag var så nedstämd i sinnet igår, men jag tänker inte berättat´! :P

Hur som helst så har det varit en bättre dag so far och det tackar jag mina dearbestfriendsforever för. Nu möste jag ta mig i kragen och plugga ett tag så det kan bli något umgänge ikväll. Måste ju få komma ut nå någon gång ja å! ;P


Jag förstår att ni måste sakna min vackra uppenbarelse här, men tyvärr har jag tappat bort sladden till kameran....Så jag tänkte bjuda på lite annat ögongodis som ni, eller vi faktiskt, kan njuta lite av så länge. Är ju nästan lika hett som jag är eller tycker ni inte? 

Hahahah ;D

Får jag lov att presentera tre av mina absoluta favoritmänniskor, tataaaa:


Vilket helt fantastiskt grymt par dessa två skulle vara ihop, enligt mig!




Eller för att inte tala om denna kombination!  :D  



Kass bild på Mr. Pattingson jag vet, men det spelar liksom ingen roll.. :P

Hon måste ju lämna den där losern någon gång och skaffa en riktig karl hon å!! Här har vi ju två grymma kandidater. :D Kööör bah pöjkar!

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0