En dag kvar nu

Imorn så drar vi äntligen. =) Ska bli sjukt kul! Längtar ju främst till onsdag, men att bara få komma bort ett par dagar ska faktiskt bli riktigt skönt.

Men nu till idag. Packa, städa, läsa lite är väl en del av allt som ska hinnas med. Kul va? :P Ikväll blir det nog till att hålla mig hemma. Har ingen som helst lust att ta bussen hem redan kl nio, hoppa av och gå en kvart i mörkret längs en 90väg. Helst gör jag det inte en enda gång till överhuvud taget! Så. Fick jag det ur mig också. :D
Har ett par planer på g, som ska lösa den saken dessutom..


Närmaste planerna är att hoppa in i duschen, städa upp lite efter gårdagen här i Sannas crib och bege mig ner mot stan.

(Just ja, har ju glömt berätta att vi hade Idol+Grey´s+vinkväll igår. Mycket lyckat. Jag glömde nästan helt bort att dricka vin för jag var helt uppslukad av säsongspremiären av Grey´s. Ojoj vilken bra serie det är!! Sorgligt så hjärtat värker var det igår.)

Men hörrni vi hörs senare.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0