XP

Nu har M installerat windows xp på min trötta dator, så att den ska bli lite snabbare och mer samarbetsvillig =) Jag håller mina tummar!! :P Så nu kan jag äntligen, förhoppningsvis, lägga upp hur många fina, högkvalitativa bilder som helst här! Wee!! No more hängning mr computer!!

Igår fick jag en del plugg gjort, känns lite som den där spärren börjar släppa nu, skönt! För det börjar närma sig med stormsteg, dagen D! Så idag är det bara att försöka köra på! M har lovat att förhöra mig, go som han är =)
 
Annars har vi vait ner på stan och fixat födelsedags present till min kära kusin Filipp som har födelsedagskalas imorn! Mmm, man får alltid så himla gott hembakat fika hos dom :P Och dessutom har vi varit så diciplinerade att vi gymmat idag! Jag tog en löparrunda, men höll på att spy kan jag säga :/ Inte kul, tror jag tog i lite för hårt hehe. Så imorn följer jag nog inte med till gymmet utan tar en promenad i friska luften i stället!

Nu ska jag försöka trycka in lite kunskap i hjärnan innan vi ska laga middag. Grillspett och klyftpotatis blir det, sen popcorn & glass till kvällens höjdpunkt: Let´s Dance ;P

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att de löste sig med datorn

2009-03-23 @ 01:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0