Vårstädat!

Japp, jag har vårstädat kroppen =) Alltså ej mitt hem eller nått sånt tråkigt ;)  hehe (behövs iof det med) Färgningen satte igång lite lust att fräscha upp resten så att säga! Så jag slog till och skrubbade fötter & målade tånaglar.  Varje gång jag gör det påminns jag av att min lilltånagel är näst intill obefintlig, det är typ en överdrift att kalla den nagel, haha! Svarta blev de, rock ´n´ roll ;P Övriga kroppen fick sig en skrubbning den med, så skönt! Och sist men inte minst en ansiktsmask och lite ögonbrynsnoppning! Del två av vårstädningen tar jag ikväll, i form av ett solariebesök och nymålning av naglar. I feel like a whole new humanbeing! ;)

Har trott eller ej tagit lite pics som jag nog laddar upp när jag kommer till skolan!

Nu ska jag äntligen springa in till E!!

Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0