Skoldax

Hello sweeties! Nu är det inte långt kvar till det blir fint här i bloggen. Bara några detaljer att ordna senär det klart! Och jag har fixat allt själv! =D mäkta stolt! :P

Vi  9 masade jag mig ut på en promenad, men det var bra nära att det inte "blev av". Har nämligen börjat tröttna lite på promenader för att det är så jobbigt halt på vintern. Man är bokstavligen bambi på hal is, och måste gå sås sakta för att inte ramla...Och trångt är det också, vissa vägar jag brukar gå plogas inte och då blir det lite jobbigare att ta sig fram. Skulle vilja hitta en ny likvärdig träningsform som passar bättre på vintern. Några tips?

Nu är det duschen nästa, sen ska jag in till skolan för att plugga lite. Ska bli skönt att komma dit & sätta sig i det stora fina biblioteket och läsa iställe för att bara uggla här hemma! Är ju så mycket roligare att åka dit när man inte måste :P

Kanske jag kan ta med kameran och visa. Det går förmodligen bättre att ladda upp bilder där =)

Hörs när jag anländer till HiG mina vänner!

So long
<3



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Lisa!!

Jag såg din kommentar imorse och skrev ett mess till det numret du skrev, och sen ringde jag och det var en gubbe som svarade. Hahahaha. Så jag antar att det måste varit fel nummer. :D I alla fall så vore det supermysigt att luncha i skolan! Jag skrev i messet att vi kunnat gjort det idag, onsdag, men så fick jag ju aldrig tag på dej. :D Ska du till skolan imorgon, torsdag? Jag måste luncha i skolan, har lektioner både fm och em. Så det vore jättekul att träffas!!! Jag slutar tolv och börjar igen kvart över ett. Mitt nummer är 076-1840481. Vi kan ju höras imorgon! Puss och kram!!

2009-03-04 @ 13:56:29
URL: http://www.rebeccahellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0