Dax att bege sig hem efter flera timmars läsning...

Passar på att slänga upp en dagens när jag sitter vid en samarbetsvillig & snabb dator. Åh, gud vilken skillnad det är att ha att göra med denna jämfört med min!! Me like! =) Får ta mig hit till bibblan varje gång jag skriver i bloggen..eller, så långt kanske man inte ska gå :P

Men här kommer iaf lite suddiga bilder (tagna inne på toan, viklet kanske förklarar saken).


kofta, JC
Linne, H&M
Leggings med lackdetaljer, Gina Tricot
Mockaväska med fransar, Lindex
Armband, Redrum
Örhängen, Glitter
Lackstövlar, DinSko

Jag med läsbrillorna :P ...


...och utan


Time to go home!
<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jävligt snygg stil! Och du va väldigt söt oxå :D

2009-03-05 @ 10:24:19
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sanna:

Tack så mycket! Vad glad jag blir! =)

2009-03-05 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0