Mycket på en gång nu

Med lite red bull, äpple o sockerbitar i magen känner jag mig redo att starta dagen på riktigt! Behövde verkligen lite stärkande nu efter att ha väntat i isande kalla vindar på den försenade bussen. Jag hatar att vänta på bussen och det är 100 000 ggr värre att göra det när den är försenad!!! Och sen en 20 min promenad till skolan på det, brrr!

Förresten, de ringde och frågade om jag kunde jobba idag och i helgen! Hmm, snacka om dålig timing. Har absolut inte tid att jobba nu, men jag skulle vilja!!

För övrigt en bra dag!! =) Hoppas ni har det med!

Oj! Fick just reda på att vi har föreläsning på e.m. Tror jag skippar den, hmm men rätt svårt val :/

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0