Lite shopping & jag är glad igen ;)

Det var den grupphandledningen det, slutade två timmar tidigare än förväntat, inte mig emot :P Innan skolan hann jag med lite shopping, kan visa när jag kommer hem! Nu måste jag skynda om jag ska hinna med 13.36-tåget!
 Dagens då, ursäkta surminen ;)




Klänning, H&M
Kofta och halsband, Gina Tricot
Leggings, homemade =)
Lackstövlar, DinSko
Klocka, Tritioni




Ps. Hann med x-tågen så det blev billigt och bra! Kanske var meningen att jag inte skulle kunna köpa biljetten i morse...:P

Puss hej!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Ja absolut att vi kan! =) Jag läser åxå från hudik! Och det är massa flängande men det funkar!



Bor du i gävle? sthlm?



0736937613 e mitt nr! Vi kan ju höras!



Kramis

2009-03-05 @ 16:12:48
URL: http://unit5.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh så fint du får det i bloggen när du fixar och donar :) jag vill också kunna, men jag förstår INGENTING av kodmallar och skit :P hehe!



men vad säger du om en fika då? har du tid någon dag i helgen? :)

2009-03-05 @ 16:36:45
URL: http://jotta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Johanna:

Tack =) Jaa, det var inte det lättaste i början! men micke hjälpte mig att komma igång och sen har jag fått suttit och testat mig fram..det tar lite tid att lära sig märker jag. Men det är kul =)



En fika måste vi ta, vet inte hur det ser ut i helgen dock. men ska höra lite med micke, han kommer hem imorn. Annars måndag?

2009-03-05 @ 21:25:13
URL: http://lewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0