Ursäkta

att det blev ett litet avbrott i uppdateringen igår =) Var helt slut efter tentan, presentinköp och våffelkalas hos lillasyster! Hade knappt sovit nått natten innan heller..så jag däckade i soffan vid åtta, gick och lade mig innan nio..Men vaknade iaf utsövd! =)

Denna dag har jag längtat efter!! Ska till sthm med tvåvåget och innan det ev. luncha ned F, R och L :D (har sagt om jag hinner, jag vill hinna). M hämtar mig på t-centralen och sen drar vi till Heron city och äter och går på bio <3 <3 <3

Imorn blir det en runda på stan, sen Lets´dance Final!! =) Wee! Laga middag och ha myskväll med M, I love it! Fast jag hoppas fortfarande lite att T & L ska komma till oss :P Söndag är det lillesysters isshow, och allt därimellan återstår att se. Ska bara njuta av att komma bort och ha kul. Inte mång atankar kommer att ägnas åt skola, böcker och sånt.. Men vi ska planera desto mer för bröllop & husflytt =) Kanske till och med hittar en ring! : O

Oj, nu har jag ju bloggat för hela helgen så nu behövs inga fler inlägg :P Hehe nedå, set blir updates om shoppingfynd och allt annat =)

Men nu ringer M!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: lisette

tack så mkt :)

2009-03-26 @ 09:54:13
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0