Uppsala, hissas eller dissas? :P

Hemma! Känner mig lite kluven...å ena sidan var det kul att ge sig ut på en liten oväntad tripp, å andra sidan blev tåget rätt försenat så jag hann bara gå runt rätt kort i Uppsala..dessutom fanns inte de t-shirtarna jag ville ha kvar... :/ Men, lite annat smått & gott fanns såklart. Bl.a en nice svart fejk-trashad stickad klänning på H&M, (som inte fanns i strl här hemma). Well, det är skönt att vara hemma igen iaf =)
 

Jag idag, blev bara en bild där endast koftan från HM och sjalen från Elexander McQueen som syns, pga att det inte går att ladda upp bilder med min dator. (Ursäkta tjatet) men den har under skrivandet av detta inlägg hängt upp sig och jag startat om den 2 ggr! Irriterande som inget annat!

Nu ska jag grejja lite hemma så det inte blir lika jobbigt att städ som förra veckan, om ni minns :P Sen är det duschen och sängen/tvn som väntar..hoppas det är nått bra på tv ikväll! Annars ringer jag min älskling och tvingar honom att långprata ;) (miss you so!).

Imorrn är det föreläsning på f.m, sen ska jag fika med en vän (kul, såå längesen) och träning så klart! Eller, har egentligen inte bestämt om det blir träning tis eller ons..men satsar på att hinna imorn!

Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Mikael Wållner

Hejsan hjärtat vad vacker du är=) saknar dig.

pöss

2009-03-03 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0