Träna eller inte träna?

Dagens föreläsning var lika tröttsam som förra. Denna lärare måste verkligen försöka pigga upp rösten och ändra tonläge mer, annars somnar jag nästa gång. Det är så synd att det är såhär, för ämnet är så intressant, bästa kursen hittills!

Efter min mini-skoldag begav jag mig ner på stan och gjorde lite ärenden. Jag fann ett par grymma leggings med gulddragkedjor på sidorna, de fick bli mina! =) De finns på Cubus, vilken är en lite oväntad uppstickare vad gäller riktiga modefynd. Jag är riktigt positivt överraskad av deras vårkollektion måste jag säga!! =) Kul kul, för det är ju så billigt där också vilket gillas, iaf av mig =)

Nu efter lite slappande hemma tänkte jag sticka o träna, tror jag. Har ju haft en sån där dryg huvudvärk idag igen, som aldrig släpper :/ men jag vill inte anpassa mig! Hehe lite dumt egentligen kanske, men jag VILL inte!

Det går iaf bra (framåt) med mina uppdateringar av bloggens utseende =) känner mig sjukt stolt!! Snart kommer ni få skåda mitt verk!

Tyvärr går det inte framåt med att ladda upp bilder! =( Vill såå gärna uppdatera ofta, men det går verkligen inte! Så jag har bestämt mig nu för att köra lite fler inlägg, men bildfattigare. Trist tycker jag, men ännu tråkigare att skippa skriva saker bara för att bilderna vägrar vilja läggas upp!



Gick rätt okej idag i alla fall. Man få vara glad i det lilla så att säga =) -visdomsord-
Så här har ni lite ihophafsade dagens bilder (Syftar på att bilderna skiftar i storlek, inte direkt vackert, men, som jag påpekade ovan är jag tacksam ändå).

Kofta & fejksliten svart stickad klänning, H&M
Jeansleggings, Vila
Lackstävlar, DinSko
Klocka, Tritioni
Nitarmband, Chicy
Halsband, Gina Tricot
Nagellack, Depend


Här kommer en liten slarvbild till, på min snygga t-shirt jag köpte i lördags & leggingsen från dagens runda. Tror de blir en supersnygg kombo! Och ihop med t.ex. ankelboots & ljus, sliten jeansjacka, grrr ;) Ska prova det på senare!



Oj, klockan har verkligen skenat iväg! Måste dra ner o träna nu omgående! Men, vi hörs efter det!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Nin

Älskar leggingsen, vart är dom ifrån?

2009-03-05 @ 22:34:08
URL: http://niniaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nin:

Menar du dom med gulddragkedjor? Dom är från Cubus. Annars är jeansleggingsen jag har på mig på bilden från Vila.



Kram Lisa

2009-03-05 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0