Too cool for school ;)

Yepp! Skolan väntar, bäst jag drar dit tidigt för M kommer ju hem idag och därför vill jag inte vara kvar längre än till typ halv fyra. =) Äntligen kommer min älskling!! Har längtat extra mycket denna vecka faktiskt. Så nu väntar en hel lång helg av mys och tv-spel (jaa, en del plugg också, men det vill jag inte tänka på nu)!

Kör på lite rock ´n´roll idag ;)


T-shirt, H&M
Jeans, Cubus
Pin,Hard Rock Café New York
Armband, Chicy.se'
Klocka, Tritioni

Nagellack, Depend

Too cool for school right ? hahaha ;)


Ses sen hej hej!


Kommentarer
Postat av: M

Riktigt vackert hjärtat, snart kommer jag=)

2009-03-19 @ 10:44:51
Postat av: Lisa

Tack my love! U make me so happy, U know ;)

2009-03-19 @ 11:03:35
URL: http://lewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0