Tillbaks!

Hej på er! Det var ett litet tagsen nu...datorn strular som vanligt och jag har inte tålamod med det längre..ursäkta tjatet :P
Men i helgen ska M hjälpa mig installera om hela skiten så jag hoppas det blir bättre efter det. Och att det går snabbt att ladda upp bilder!! :D

Helgen bestod som sagt av en spontan utgång i Söderhamn! Väldigt kul var det!! =) Blev en extremt lugn o slapp söndag på det...men idag var det dags att vara på topp igen! Har pluggat med F heela dagen! -såå flitiga- Och imrn ska jag passa lilla E på f.m sen bär det av till skolan för lunck med B och sen massa timmars plugg..! Tentan närmar sig! :-O Men det börjar iaf gå bättre och bättre med pluggningen, bara att köra på så att säga! But I´m soo busy!

Tror nog jag ska kunna skriva nån rad imorn från skolan!

Sov gott my deares!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0