Shopping = avstress

Kom just hem efter en lång dag av plugg med två riktigt goa tjejer från klassen =) Mina fina barndomsvänner F och L var också med på ett hörn vilket var jättekul! Har ju inte träffat L på evigheter! Så vi planerar ännu en pluggdag imorn. Kul & ack så välbehövligt!

Vi kom idag fram till att shopping är den bästa aktiviteten för att stressa ner =) (vilket jag verkligen behövde efter allt plugg, som orsakat nån slags överhettning i min hjärna, känns det som iaf).
 
Att få strosa runt i butik efter butik och verkligen kolla in plaggen i lugn och ro, samt få ta med nått efterlängtat hem är väl underbart! Så jag slog till och gjorde det idag! De enormt snygga slitna jeansen från Gina Tricot hade nämligen kommit in igen, Wee!! Jag som letat och letat i tre olika städer efter min strl. Och dag var det min tur! Dessutom var den coola fläckiga jeanskjolen från samma butik nedsatt så den fick också hänga på, samt ett snyggt armband från BikBok! Alltsmmans finns att beskåda nedan ;)



Nu ska jag återvända till mina nya bästisar = mina böcker! Hahah, jaa det är tragiskt men sant ;) Sen blir det kvällsmat och tvmys...finns det nått bra att kolla på ikväll?

So long babes!


Kommentarer
Postat av: J e n n y

Yes :) Tyvär var chokladen inte lika god som den såg ut...

Sjukt snygga jeans!

2009-03-23 @ 20:46:41
URL: http://jennydontbehasty.blogg.se/
Postat av: sara

oj, nej jag har inte fått ngt svar från dig tidigare :o okej, jag brukar ha storlek 38 typ ehe. men jag tror inte jag ska köpa den skinnjackan iaf. ska istället kolla på någon ute i affären, jag är en sån som helst vill testa jackan lixom :p

2009-03-23 @ 20:50:00
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Tackar! =) Jag vet inte riktigt, har aldrig provat den själv.. Men jag har en kompis som använde den =) Vet att hon va väldigt nöjd iaf!

2009-03-23 @ 21:18:19
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: Lovisa

Shopping = Bästa avstressen! Gårdagens, (och alla dagars för den delen) sanning!! Kul att du bloggar! Nu kan jag hålla koll på dig ;) Kram Lovisa!

2009-03-24 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0