Nervös...

Nu ska jag göra något jag inte vågat på länge, jag ska färga håret själv! :P Kanske ingen big deal för många men för mig är det det då jag egentligen har väldigt ljust men för tillfället frgar det mörkbrunt. Och som många är bekant med så kan det bli grönt om man inte lyckas. Usch! Hoppas jag slipper se ut som ett troll i huvudet imorn när jag ska till sthlm! Den som lever får se...Utväxten blir jag iaf av med, gud vad skönt!

Nu är det dags att sätta igång med färgningen om jag ska hinna få någon sömn inatt.

Kraam och önska mig lycka till ;)


Kommentarer
Postat av: Linda Q

trodde jag hade hittat det ultimata mineralsminket. youngblood har nämligen en foundation som är pressad och oljeabsorberande. (Youngblood Mineral Compact Foundation) den är väldigt täckande och ger en matt hy, med fin naturlig lyster. men den innehåller tyvärr också bismuth, så det beror ju på hur känslig hy du har, den är väldigt bra annars.

sen såg jag att laura merciers mineralfoundation hade fått bäst i test. vet dock inte vad innehållet är exakt.

lycka till med hårfärgningen! =)

2009-03-05 @ 22:20:05
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: Lisa

Linda Q:

Tack så mycket!!

Får ta & kika på laura merciers eller den där young blood idag i sthlm! Borde finnas på Åhléns city va?



2009-03-06 @ 07:30:39
URL: http://lewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0