Lunchdejt

Snart ska jag iväg på min lunchdejt med kära B =) Bara mamma kommer och hämtar oss någon gång, hon ska nämligen fortsätta passa lillsötisen efter mig!

Idag är det verkligen en fullspäckad dag känner jag, plugg plugg plugg efter lunchen, ända till kl 6. Sen ner på stan & träna, sola och sen hem. M kommer hem på en snabbvisit ikväll =) Ska bli jättemysigt att vi har en filmkväll mitt i veckan, händer aldrig annars ju. Men han åker tidigt imorn och kommer inte hem förns på fredag =/ Det enda positiva med det är väl att jag kan koncentrera mig helt på att plugga...vilket iofs är bra. För då kanske jag kan vara lite ledig i helgen! Det vankas nämligen födelsedagsfest (eventuellt) =)

Men vi hörs i skolan

So long ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0