Kunglig promenad!

Idag har jag hunnit med en hel del verkligen! Till att börja med åkte jag till sthlm för att möta upp M och kika lite i Kistagallerian & äta lunch. Supergon thaimat blev det, men gud så starkt! det var =) Ingen shopping blev det denna gång, hittade inte det jag ar ute efter vilket var de ljus siltna jeansen från Gina Tricot, de som är med på TV-reklamen ni vet? Så sjukt snygga!! Men tyvärr fanns det bara alldeles för stora storlekar kvar, liksom alla andra Ginabutiker jag kollat i :/ Så jakten fortsätter...

Sen var det bara att köra vidare till vår nye prins Daniels hemtrakter Ockelbo, där M hade jobbmöte. Under tiden passade jag på att ta igen morgonpromenaden. Det är ju lite svårt att veta vilka väga man kan gå som är tillräckligt långa, men det gick bra. Jag följde en skoterled jag hittade som verkar vara oändlig!

Sen har vi även hunnit med att träna en sväng, och jag är nu helt slut!! Har varit övertrött hela dagen och skrattat åt allt...Kan bero på att jag sovit mindre än 6 timmar var de två senaste nätterna..börjar kännas i kroppen, den orkar inte med träningen på samma sätt som annars. Får ta igen det med en lååång sovmorgon imorn! :)

Försökte ge mig på mobilbloggning en sväng idag också, men det lyckades jag inte med. M säger att programmet i mobilen är för gammalt...hmm, tror det var så iaf! :P

Nu är det dags för man o sen tror jag vi ska åka hem till min bror & hans flickvän, hon har nämligen nyss flytatt till en egen lägenhet! Grattis =) Och det ska bli så kul att se hur hon/de har det!

Men först av allt tror jag att jag tar en dusch!!


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0