Jag ser ljuset!

Helt säkert! Det strilar ner längs trädtopparna på andra sidan vägen. Och vem kan vara på dåligt humör när man efter månader och åter månader av mörker och kyla äntligen vaknar upp i solsken! Och till råga på det, hör fågelkvitter ända in i köket =D Ingen, eller inget kan få mig sluta tro och hoppas att det faktiskt äntligen är dags för vår!

Idag blir det ensampluggning så jag väntar till efter lunchtid innan jag åker till skolan. Skönt att ta det lite lugnt och plugga hemma en stund på morgonen. Just ja, ska ju passa lilla underbara E ♥ en timme vid lunch, hans stackars öron har blivit inflammerade igen =/ Men, jag får ju vara med honom, så jag är iaf pyttelite glad att han är sjuk :P

Nu är det dags för en promenad, och om jag kunde hitta min kamera skulle ni få se hur bedårande jag ser ut när jag går på promenad om morgonen =) Förstår att ni vill det, haha!


Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0