Den tysta avdelningen...

...är ju lätt den bästa & skönaste på tågen! Thank Good att den finns. För jag undrar hur mitt humör skulle vara de dagarna jag åker till skolan i hudik och måste gå upp före 6 om jag hade behövt suttit och trängts med skrikande barn, tonåringars mobilsnack m.m under resan upp...speciellt de dagar som startar lika bra som denna, hehe :P Mina klasskompisar borde även dom vara tacksamma för denna genialisk lösning för morgontrötta & lite lätt irriterade individer som jag själv!
För det är såå skönt att kunna fälla bak de extra stora sätena, plocka fram favorittidningen och bara njuta av tystnaden i en dryg timme, så som mornarna är hemma...Tror jag behöver tystnad på morgonen =) -Hej Tant Lisa!-

Dagens shoppingfynd (japp, jag har reafyndat) består av två superbilliga men ack så snygga små kjolar, en bikini, leggings (tror jag är leggings-beroende. Finns det behandling för det?..i USA möjligen..) samt en oversized t-shirt i min nya favoritfärg, ljusgrått. Jag gillar bleka toner nu till våren, som t.ex blekrosa och ljusgrått. Men gärna i kontrast till svart! En annany ny favorit är batik! På leggings, linnen eller varför inte en kjol? Sypercoolt, och ger outfiten en punkig touch. 80-tal ska ju vara hett till våren, och jag gillar det! =)

Nej nu funkar inte bilduppladdningen igen!! =( ..får uppdatera och lägga till bilderna sen!
Nu är det dags att ta igen den uteblivna morgonpromenaden.

So long honeys!

Kommentarer
Postat av: Linda Q

leggings är nog den bästa uppfinningen på länge! ;)

2009-03-05 @ 19:38:51
URL: http://themakeupartist.bloggerska.se
Postat av: sannie

hoppas tågresan gick bra iaf:)

2009-03-05 @ 20:09:40
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linda Q:

Helt klart! Sitter såå mycket bättre än jeans & är ju så himla sköna att ha! Hoppas detta sköna plagg håller i sig läänge!!



sannie:

Jadå det gjorde den =) är ju rätt skönt att åka tåg om allt går som det ska!

2009-03-05 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0