Dags att ta nya tag!

God morgon! Dags att ta nya tag med plugget inför tentan som nalkas! Ska strax dara till HiG för att möta upp min pluggbuddy i alla väder, see U soon Freeze ;)

Helgen har varit underbar, måste jag säga =) I fredags hämtade M upp mig efter skolan, sen drog vi och tränade, köptelite matgrejjer mm. Det blev hemmagjorda kebabrullar. Hur gott som helst, och mycket frächare än på snabbmatställen! Rekommenderas varmt =) Sen ar det självklart Lets Dance och Tv-spel (nya favvospelet Ratchet så klart) heela kvällen!
På lördagen tränade vi på f.m, sen drog vi hem, spelade lite tv-spel och bara segade...så skönt! Men, rastlös som man är började jag bli så suen på att styra upp nått kul mot kvällen. Vi tänkte åka till s-hamn för lite tv-spel & vin/öl kväll, men, övervägde att gå ut och käka på Österns pärla i stället. Jättemysigt, dom har verkligen jättebra mat där, och ett plus för att det går så fort att få maten på kinarestauranger! (hehe, hungrig!) Sen hem och kika på Forrest Gump. Jag har inte sett den tidigare och M med resten av världen tycks anse att man måste göra det så för att få slut på tjatet så gav jag med mig ;) (man blir ju ibland lite anti när det blir för mycket uppståndelse kring en film eller serie, eller hur?) Men den var fin och faktiskt jättebra!

Söndagen då...Sädning och t-spel (vi ksnske verkar beroende, men det är inget att oroa sig för :P) på f.m, sendrog vi iväg till bollnäs & hämtade en soffa som M ska ha i jobblägenheten i sthlm. Blev lite mat tillsammans med Tommy & Lisa, så trevligt så! Var ju så längesen vi träffades! Ska bli bättring nu när vi flyttar lite närmare, eller hur? =) Slutligen, när vi kom hem, efter lite om och men med denna soffa som skulle till Ockelbo, såg vi Wipeoute 6 Sanningens ögonblick! Hahahahahhahahahah jag skrattar tills jag dör! Wipeout är ju bara för kul. Hehe kanske har lite låg/kass humo jag, men finns det nått roligare än halka-på-bananskals-humor? Don´t think so ;P

Btw, miss you Naz! Jag kommer och hälsar på dig snart om jag överlever monster-tentan =)

NU--> Skola!!

Puss puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0