Heading to RW

Äntligen toorsdag :D
Skulle ha åkt till Hudik idag och kollat lite på Gina, Carlings och H&M var det tänkt men det blir inte alltid som man tänkt sig :P Försöker glädja mig åt att jag sparar lite pengar iaf. Well well, har inte packat till RW än så får pyssla med det och typ..kolla TV eller nått istället.

Även om jag kanske inte får uppleva den äkta festivalkänslan så kännsdet som ett bra val att bo hos T i Bollnäs, med tanke på det underbara klassiska festivalvädret som självklart infinner sig i helgen! Tältliv är inte min grej, inte i regn iaf.

 <--- Skräckexempel

Har rotat fram the good old digitalkameran helgen till ära, det var inte igår! Har förstått att det är många där ute som vill men inte kan komma på RW. Så det minsta vi som ska dit kan göra, är väl att föreviga våra minnen och dela med oss av dem! Eller hur? :)

Bye Bye honeypies!

Kommentarer
Postat av: Hellan

Lisa, ha så himla kul nu ! och parta åt mig dagarna i ända..

Snart kommer jag hem o gör stan osäker igen.. Weeei !

Havsstjärts puss !

2009-07-10 @ 12:06:30
URL: http://hellanshell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0