hej beslutsångest...

..(guud vilket I-landsproblem), men jag har hur mkt kläder som helst, verkligen! Men aldrig nått att ta på mig :S Nån som känner igen sig, och har en lösning/botemedel till denna curse? Det är så drygt, känner aldrig att shit va snyggt det blev..Förr var det lätt som en plätt varje dag juh! Hmm...kanske ska sluta fundera och bry sig så mkt tro?

Well well, har städat klart för idag, tar resten imorn! Nu är jag huungriig!! Men inget hemma så jag tar nog och trampar iväg till affärn och svärmors dusch så fort jag klurat ut vad jag ska ha på mig! hehe hoppas jag hinner innan jag svälter ihjäl...

Ha så kul alla som ska på Britneys koncert ikväll!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0