Att vara jag

Att vara jag faktiskt inte så lätt alla gånger. Vill väl, men det blir bara fel. Vill försöka göra rätt mot mig själv men vet inte ens vad som är det.
Mitt liv gör mig lite orolig just nu. Har insett något som skrämmer mig lite och jag bara måste ändra på det. Det håller inte att fortsätta så här hela livet. Det görnte´de. :P (försöker lätta upp mitt eget sinne med lite av min bäästa humor haha, bra där.)
Skämt åsido. Hur blir man lugn, lever i nuet/stunden/för dagen, och är nöjd med det? När ska jag sluta tänka på vad jag har att se fram emot och, istället bara vara tillfreds? Usch!
Hur lyckas jag med det, och är det ens möjligt? Det måste det bara för det här fungerar inte.
Okej, insikten verkar åtminstone finns. Bra det i alla fall.
<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, som du säger: jag tror att du har mycket bra insikter och många svar inom dig! Och att det kommer att bli bättre. Kram

2009-11-22 @ 19:59:37
Postat av: Nadia

Tänker på dig gumz

2009-11-22 @ 20:01:24
Postat av: Lisa

Tack båda! =)

Vi ses på tisdag.

Kram!

2009-11-22 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0