Hej Mars!!

Ni håller väl med om att det nu officiellt är vår? :P

Hela dagen har jag desperat (typ) försökt skriva ett inlägg, men min dator är utvecklingsstörd!! Måste verkligen köpa en ny, har lite andra prioriteringar just nu bara :P

Har ätit en gudomlig "brunch" bestående av amerikanska pannkakor med bär & nutella, ananassmoothie och nygräddade croissants! <3<3<3 Åh vad mätt jag är...=)



Idag har det blivit en massa slappande med tv-spel och sånt, precis som det ska vara på söndagar. Och på e.m blev det en sväng till Valbo för inhandling av fler tv-spel. Vad har hät med mig? Hej nördie! :P Dessutom hittade ja äntligen den eftertraktade paljettvästen jag suktat efter ett antal veckor :D I´ll show you later, tillsammans med lite annat smått & gott som inte ännufått synas här.

Yesterdays...

...middagsförberedelser, vi invigde det nya stekbordet, kan rekommenderas!...Fläskfilé med klyftpotatis & rotfrukter i ugn, tomatskivor med mozzarella & rödlök samt nån knepig vanilj & chokladmousse till efterrätt blev det! Kan avslöja att det smakade supergott, tack M, du är grym i köket ;) Undrar just vad man får för kulinariskt underverk till middag idag ;P

Sist men inte mins en dagens ;)

Kofta, H&M
T-Shirt, New York
Halsband, Gina Tricot

Får e om jag orkar tjafsa mer med datorn idag, har inte huur långt tålamod som helst! Så håll tillgodo så länge friends ;)

Btw äe bloggen under uppdatering och ser lite crazy ut under tiden, (pga rådande omständigheter ang. cp-datorn) men det blir bättre!

Nu får ni ha en fortsatt underbar söndag!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0