Let´s Dance

Vi hann bara se halva Let´s Dance igår för vi segade lite hemma innan vi drog till Max och köpte mat och sen hämtade lillebror i Strömsbro. Hehe, vi har ju bara 2 platser i jobbilen så han fivk sitta ibak i skåpet hela vägen till Brynäs, haha! (Går ju i repris, om det skulle vara så). Hehe, jaa, jag gillar verkligen det programmet. Men jag har inte gjort det tidigare säsonger. I år är det ju så roliga kändisar med! Magnus Samuelsson och Laila är de självklara favoriterna! Men kan inte fatta att hon som är så cool & het kan bli tillsammans med en fåne Niclas Wahlgren! Jag skäms varje gång han öppnar munnen i TV, han verkar ju inte ha vett att skämmas själv så...haha, lite elakt sagt av mig, sorry! Men han är ju såå töntig hela tiden, tycker ni inte? :P

Magnus är ju också svinskön & cool. Men roligast av allt är ju att Tony Irving har en BIG crush på honom, hahaha, jag ser alltid fram emot vad han ska slänga ur sig för trånande kommentarer om Magnus rumpa!! Håller med min bror: Hur skulle den där lilla (Tony) kunna "ta" en 150 kg kille som Magnus då?  Usch! :P Haha, men han nåste väl få drömma som alla andra...!



Men han Morgan tycker jag är lite obehaglig på nått vis. Han är ju jättebra på att dansa, visst. Men jag har en creepy bild av honom...kan ju vara för rollen han har i humorprogrammet Hjälp! som går efter Let´s Dance om ni sett det? Där spelar han ju en kille som har stånd i princip 24/7, han är verkligen jätteäcklig där! Speciellt igår...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer...ev Bio, eller restaurang. Har längtat ett tag efter att gå på Churchstreet! Grym restaurang här i Gävle! Ät där om ni har vägarna förbi här någon gång!! Men man kan inte boka bord, lite drygt dock!

Men först blir det promenad & träning, det är iaf klart!

Ha en underbart bra lördag alla!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0