Ett kärt (åter)seende =)

Nyss hemkommen från skola +en sväng på stan...pust! Känner mig trött idag och har lite ångest inför att gå ut på en långpromenad i snöovädedret...men men, bara att bita ihop ;) Föreläsningen om utvecklingspsykologi var verkligen Zzzeeg...men trots det intressant faktiskt!

Träffade på Becca idag i skolan =D kul kul! Det blev lite bröllopssnack förstås, eftersom både hon & jag ska stå som brudar i sommar =) Vi bestämde att vi måste träffas snarast och catcha up, ska bli såå kul =)

Nedan ser ni Beccas bröllopsinbjudan som trillade ner i min brevlåda häromdagen, samt ett något ansträngt/surmulet/sammanbitet jag i väntan på bussen denna morgon.





Men nu, dax för diskning (varför skjuter jag alltid upp det in i absurdum?) sen promenad!
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0