Saturday & night

Goddagens =)

 Det var tänkt att vi skulle göra en liten mindre resa, men av olika anledningar blev det inte av...Inget att deppa för! Istället har denna lördag bestått av lite olika aktiviteter. Till att börja med, en minisväng ner på stan för att M ville spana in den av mig påstådda rean på GAME, vilket visade sig vara falskt påstått! (sorry honey) Men, jag hittade iaf en grymt snygg Diesel t-shirt på JC under en racersnabb visit där inne. Yey :P Dessutom fick nödvändigheter som papper till skrivaren samt superlim äntligen följa med hem! Ni ska få veta varför soon..



Därefter det roligaste av allt: storshopping på Lidl :D Hur roliga matvaror har dom inte där? Vi tycker det är fantastiskt kul att strosa runt i denna butik och plocka på oss diverse utländska, (dittills) okända delikatesser. Idag hittade vi även ett ministekbord av okänd kvalitet (:P) som ska invigas snarast!


Dagens:
Jeans Never Denim, Bikbok,
Skor, Hot Ice
T-shirt H&M
Stickad väst H&M

Bambooörhängen, Glitter
Nitarmband, Redrum
Vitt armband, Nelly.com

Efter som gymmet var stängt när vi kom dit blev det hemmaträning, vilket bevisligen kan vara mycket roligare! Speciellt när hälften av övningarna är egenpåhittade övningar (obs! Ej mindre ansträngande eller effektiva för det ;) Mina ben är åter jellylike, om man säger så!


Gymmar för fullt!!

Sist men inte minst vill jag skicka en cyberhälsning till min vän frida, aka Freeze! Hoppas du har en oförglömlig kväll!  Och grattiz till er båda!! <3 Vi måste ta en Girls Night Out snart! I´m on =D


Nu vankas det varvning av mitt favorit tv-spel, senaste Spyro the Dragon sen Twilight!  Sounds like a good saturday night, right? :P

Nightie, peace & love

Ps. hade fler roliga bilder från dagen, men datron vägrar att samarbeta, så de kommer imorn...hopefully.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heej!

Nu har jag hittat din blogg! Såg att du skrivit till mig på msn. :D Vi får styra upp något nån dag! Puss!

2009-03-01 @ 02:42:22
URL: http://www.rebeccahellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0