Gummihandskarna på!

Sådärja!
Har man städa o klart donat här i stugan för denna gång! Obeskrivligt skönt =) Ni som känner mig lite bättre vet ju att jag är lite av en slarvmaja om man säger så. Av den anledningen blir det så mycket jobbigare när man väl kommer till den punkten att det inte finns nått annat alternativ än att omgående dra på sig gummihandskarna och hugga in! Och efter ett par timmars diskning, dammsugning, dammning och moppning finner jag inga andra ord än pust och stön! Men nog om detta.

Nu är det dax att svida om till träningsgrejerna och bege sig till gymmet! Påmin mig om vattenflaska o proteinshaken ;)

Ikväll är planen att gå ut och äta & se en bio, en klassisk romantisk kvällmed min älskling helt enkelt! Ser fram emot det!
Levererar en dagens när jag har nåt vettigt på mig.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0