Listor & planering in my heart

Hehe! Jag  är verkligen en list och plan-maker ända in i benmärgen, trots att det strider mot min livsfilosofi :S Men, att planera saker och ting gör ju att ångesten och stressen kring viktiga saker försvinner...som att hinna läsa alla skolböcker i tid och veta att det kommer finnas tid över till repetition. Har just gjort upp en läsplan för denna kurs vilket känns skönt. All läsning kommer ske på vardagarna, och lite färre sidor tor-fre för att M ♥ är hemma och jag vill  ha tid med honom så klart! Med denna genialiska plnering kommer jag aldrig behöva, så länge den följs, vara stressad över skola under helgen eller på kvällarna då man vill ha fritid! Lovely!! I´m soo good :P

Vad beträffar min ta-dagen-som-den-kommer-livsfilosofi så får den råda under helgerna helt enkelt!
(vilkt den redan gör, ni som känner mig, vet :P)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en sjukt intressant bok som heter Civilrätt :P  (Och vänta & längta till kl 4 då M kommer hit och vi ska handla maat! Är redan hungrig ju :P)

Puss Hej!! ♥

Ps. kamerasladden kommer hem från sthlm idag med M, vilket betyder mer bilder i bloggen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0