Back in school

Hej hej!
Måndag igen, och jag är i skolan och arbetar flitigt. eller, ska snart börja läsa flitigt =) Har hittat alla böcker här nu så jag behöver inte köpa fler, thank good! så nu är det bibblan som gäller hela veckan! Blev en solskenspromenad till skolan idag, tror jar ska börja med att gå till skolan i stället för att gå innan, på morgonen. Känns som att man sparar lite tid också!

I helgen har jag och M kommit en bit med både hus- och bröllopsplanerna. Känns så bra verkligen =) Snart trillar inbjudningarna ner i brevlådor hunt om i Sverige :P

Dags att öppna böckerna nu!

Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

tack jag mår bra :)

hur mår du?

2009-04-06 @ 23:24:24
URL: http://metrobloggen.se/rebeckah
Postat av: Rebecca

Börjar skolan nästa vecka :P

2009-04-07 @ 21:22:58
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: MIcke

Men nu var det länge sen man fick bli tilldelad nått roligt=)

2009-04-15 @ 04:30:22
Postat av: Mikaela

Hej

Jag Tänkte faktiskt ställa en liten frågan till er alla som besöker den här bloggen..



Hur många av er skulle ställa upp i en blogg tävling genom att göra en liten reklam film/banner för Experience no1? Har haft funderingar på ha en sådan blogg tävling Men frågan är ifall någon skulle ställa upp? Skulle du ställa upp? Kommentera gärna i min blogg ha det fint

2009-04-21 @ 15:41:14
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0