Kärlek till er..

Nu är det bättre, har jag bestämt. : ) Tror det kan det handla om att göra det. Det blir lugnare från och med nu. Ska göra allt jag kan för att kunna börja sova normalt igen, och bli mig själv.. Den jag vill vara och vet att jag är. För det här är inte jag! Ska styra upp skolan också. Har lite av varje att ta itu med, men det kommer det också. Skönt att kunna tänka någorlunda klart igen utan att nästan kvävas av mina egna tankar och känslor. Usch, det här vill jag verkligen aldrig vara med om igen. Nej, det ska bli en så kallad friad zoon, (haha) eller gladzoon, här så småning om. :D Tack för att ni är så goa och orkar med mig nu. <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att det känns som det har vänt för dig! Och du ska veta att vi har full förståelse om du inte är/har varit så närvarande alla ggr. Vi har alla våra jobbiga perioder i livet - livet är ju faktiskt så ;)

Kram

2009-11-24 @ 08:14:05
Postat av: Sofie

Ja livet är verkligen up and down! När vi prata så var det som om vi gick igenom lite samma sak. Det är fan inte lätt. När man har tusen frågor... Man vill ha svar. Hur kunde det bli såhär? Det är bara vi som kan lösa våra egna liv! Men du är en helgo tjej gumman, och det blir BRA! Puss

2009-11-24 @ 12:07:46
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Hellan

Oh älskade vän. De kommer alltid ups and downs, o skönt att det börjar gå uppåt för dig igen. själv får jag väl vänta i 3 veckor till.

Ni är mina solstrålar o får mig alltid att må bra/bättre o jag längtar så efter er.

Men försöka twista hjärnan o tankarna lite att du har det bra o mår bra, o ta tag i allt som behövs göras för att det ska bli en liten förbättring så kommer alltsammans efter =)

Jag saknar dig nå otroligt smulan, men som sagt 3 veckor sen är jag eran igen ! puss & love

2009-11-24 @ 12:40:03
Postat av: Anonym

Hellan: Jandå, en liiten bit i taget bara men man måste vara positiv. Kört annars. :P Det kommer lösa sig för dig med gumman, finns här under tiden också vet du, anytime! Saknar dig tusenmycket, men snaaart eru här. <3



Sofie: Ja det känns lite så faktiskt, skönt att höra minsann. =) Hur är det med dig nu då gumman? Får försöka ta och ses med liite kortare mellanrum tycker jag. =) Puss!



Eva: Ja, tack så himla mycket för att du/ni är så förstående. Nu ska jag komma igen och göra mitt bäästa, så allt blir som vanligt! :) Sköt om dig, ses imorn!

Kraam!!

2009-11-24 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0