Huvudvärk, tandvärk, magont...

...tack för att jag fick allt på en gång =D Hopps jag slipper värk & sjukdomar på bra länge nu!! Har i alla fall haft det jättebra i helgen med mitt hjärta M! Vi har varit på bio och sett Grand Torino, riktigt bra film, se den!! Sen har vi strosat i stan, och beökt flera köpcentrum. Jag gillar verkligen alla stora köpcentrum i sthlm, som kista och shärkolmen.
Massa god mat har vi unnat oss hela helgen också, bl.a  på Amazon, (?) Heron city. Men inget slog välländå våra hemmagjorda deluxe-burgare med extra allt ;) ?

Och fy vad kul att Magnus vann Let´s Dance! =) Vi hade bunkrat med glass o massa gott och hade värsta myskvällen, som grädde på moset så van favoriten = lyckat ;)

Mina få men fina shoppingfynd får ni se när jag hittat sladden till kameran, den verkar ha gått upp i rök...

Just ja, i södags var vi och tittade på min systers isdanstävlig! Det far jättekul och alla var såå himla duktiga. Vissa var nog inte mer ä 5-6 år men gjord värsta piruetterna mm! Underhållande minst sagt!

På kvällen bar det hem för min del..så skönt att åka buss till/från sthlm har jag upptäckt. Inte massa stopp på vägen och lugnt och skönt för det mesta!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta hand om min hy som börjat blivit så kass! Ska göra mitt bösta för att bli lika fräsch som sypersnygga Megan Fox

Är hon inte helt sjukt snygg? =)

Är även dags att förnya nagellacket! Vad tycker ni? Ska jag fortsätta köra på svart som denna snygga donna, eller har ni nått even hotter nagellackstips?


Just ja! Måste hitta sladden...

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0