Skoldagen avklarad, nu väntar minisemester!

Hej! Har just slutat skolan, lite tidigare för första gången =) Det här med juridik är inte riktigt min favoritgrej känner jag lite grann, fast inte alltför komplicerat tack ock lov! Nu väntar jag bara på att lite böcker ska komma nån gång så jag kan köra i gång på riktigt redan från början som bestämt.

Idag kommer M! mysmys!! Det blir storhandlign och packning ikväll för imorn drar vi till en stuga vi hyrt i Ängersjö, vi ska hälsa på Ms mormor lite och ha en härlig helg långt ute i skogen! Ett besök på svanbacken är även planerat, för att fixa lite grejer inför bröllopet. Det tar sig faktiskt med planerna, trot eller ej ;P Har även börjat kolla på resor, ring och lite annat..med om det senare!

Nu ska jag äta nått och sen åka hem och vänta på mitt hjärta! Hörs hemma.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: J

mysigt med lite semester!

2009-04-02 @ 21:53:25
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0