Min tur nu

Hej hej! M har som sagt skaffat sig en iPhone och har därför suttit bänkad framför datorn de stunder vi varit i stugan...alla viktiga och tillika roliga funktioner måste ju installera snarast möjligt =)
Men nu är det min tur här!

Idag har vi varit i Sveg och hälsat på kusin Hanna. Första gången vi träffas så det var skoj =) mumsigt fika hade vi med från mormor också, tack för det! Blev en sväng in på Dollar på vägen dit. Fick med oss nödvändigheter som hårspännen, godis och nån usb-grej till bilen.

Nu hänger vi bara i stugan och inväntar att bli bjudna på middag av morbror U. det ryktas om lax med nån variant av skagenröra! Mina mage jublar redan :D Nu ska vi visst förbi mormor en stund innan middagen så jag måste packa ihop mig här.

Förresten, en sak bara! funderar på att färga tillbaka håret blont, vad tycker ni? Uppskattar tips och åsikter =)

Ps. svarar på alla kommentarer senare, ev imorn under den långa vägen hem =)

Kranm på er alla och ha en underbar dag och njut av att våren är här!

/lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0