Klart tröttaste tösn´.

Vill inte vara zombie en endaste dag till! Vägrar helt enkelt.
Klart segaste dagen idag, men det ska ändras på. Det vankas nämligen finbesök senare inpå eftermiddagen. Och eftersom jag är hemmafrun då Bengt faktiskt har ett jobb (du är grym förresten sweet, vet du det?) antar jag att det är på mitt ansvar att det är fint här hemma och att det står något nybakat och ätbart på bordet tillsammans med nybryggt kaffe. :P Bara att sätta igång hänne!
Kanske kan våga sig ut på en promenad med, kan tänkas. Lite orolig att blåsa bört i snöstormen bara. :P Eller frysa ihjäl! Fifän, man kan tro man bor på nordpolen, utan att överdriva det minsta.
Givetvis ska jag inte göra er besvikna genom att skriva ett helt vanligt inlägg, utan några rader att aktivera myrorna i hjärnan med, haha. Det är alldeles för kul för att låta bli. ;P
I want in like a substitute
I've been working awful hard for you
But you don't say you just hold your breath
So I can't touch what I haven't yet
Ikväll ser det ut att bli lika lugnt, trevligt och gemytligt som gårdagen. Vare sig vi vill eller inte.
Utan pengar kommer man ingen vart. Inte nå långt i alla fall. 
Nu har bloggen spårat ut, som ni kanske ser. 3 x normalt radavstånd, eller något sådant. Jag ger upp. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0