Under jorden...

...känns det som jag håller mig nu. Ska inte längre lova för mycket ang bloggen. För i kombination med massa tentaplugg morgon till kväll och en smått havererad dator blir det inte många inlägg gjorda...:/ Ska försöka prodicera ett de dagarna jag är i skolan iaf...men inte lova för mycket som sagt!

Har i alla fall passat lilla söta underbara E två dagar i rad, tränat, haft föreläsning idag och övrig tid har jag pluggat och sovit! Hmm, what a life ;P hehe, nää men ska ta lite plugg-ledigt i helgen och lyfta huvudet från böckerna nångon dag =D Längtar! Men det kräver ju lite mer av mig de övriga dagarna! Det går väldigt bra att plugga ihop med F, jättekul!! =) hehe, hade ni inte väntat er av oss va :P Men det blir mycket plugg för oss två nu framöver, tur vi har varandra så att vi inte tappar bort vår sociala förmåga under tiden.
Längtar så otroligt mycket till våren och varmare, torrare väder nu!! Vårkläder, sol, bad, glass, liv och växtlighet..mm, vi har en underbar tid framför oss nu...(efter tentan då).

Nu måste jag dyka ner i böckerna igen!! 

Bjuder på lite pics, ifall ni glömt hur jag ser ut ;P haha...(suddig toa-bild i vanlig ordning :P)





 haha, tönt-pose!

Linne/klänning, Vila
Leggings med lackdetaljer, Gina Tricot,
Skor, Hot Ice
Axelremmsväska, KappAhl
Halsband, Gina Tricot
Armband, Chicy.se
Klocka, Tritioni

Obs! Detta var inte dagens :P Kanske kommer en OM jag hinner och det finns en ledig dator senare...


So Long!

Miss you, M... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0