Felstart!

Åhh!!! Jag blir galen på mitt internet, datorn, eller sj´s hemsida eller vad det nu är som det är fel på, när det inte går att köpa tågbiljett!! Har snoozat i över en timme nu, och bestämde mig för att ta det senare & dyrare  x2000 tåget till skolan. Extra sömn kändes helt enkelt värd en 60 spänn dyrare resa! Men, det underlättar ju om man har en biljett när man ska åka tåg!! Tyvärr så går det inte att betala nån biljett, det står bara error kontrollera kortuppgifterna vilket jag gjort ca 10-12 ggr nu, seriöst! Nu hinner jag inte ta nån uppffriskande & opvaknande morgonpromenad heller...Internet, datorer & annan teknink driver mig till vansinne ibland!

Jag får väl helt enkelt sitta här och försöka tills de tgår...skam den som ger sig, eller vad man nu säger för fånigt...-irriterad- hehe...

Hörs Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0