Äntligen hemma

Ah, så skönt att komma hem efter ett hårt gympass :P Solning blev det också, äntligen! En dusch på detta och jag är åter fräsh som en nyponros =) Lite middag skulle inte heller sitta fel. Tror jag ska laga lite kalkonfilé & rotfrukter i ugn nu med detsamma! mums! <3

Mystiskt nog har huvudvärken försvunnit av sig själv trots träning! Det kanske rent av var träningsabstinens :P

Hörde nått om att Desperate Housewives börjar ikväll! I sånna fall kilar jag nog in till syster och kollar, vi hade lite av en tradition att se det ihop nämligen, ochdet får ju inte missas!

Ha en riktigt skön tisdagskväll!

<3 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeeeeej =)

oh nu har jag ju massor att läsa i din blogg ser jag! får ta och sätta mig ner en stund imorgon! hehe!!!



ja men absolut, vi måste ses :) tyvärr har jag fullt upp denna vecka. eller ja, i helgen kanske vi kan få in en fika? :)



pussis

2009-03-03 @ 22:22:11
URL: http://jotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0