Morning =)

Gäsp! Vad trött jag är alltså! Och varenda millimeter av min kropp är ömm. Förmodligen mycket på grund av träningen de senste dagarna vilket kommit som en smärre chock för min klena kropp! Blir nog en kortare version av  morgonpromenden idag..

Vi såg The International på bio igår och den var riktigt bra! Ett par scener som fick det att vända sig i magen på mig, hade de kunnat skippa, om jag får bestämma! Men det får man ju typ aldrig :P



Jag igår. Hehe ser nästan gravid ut, kan bero på en viss kycklingkebab som slank ner ca 3 min innan fotot :P
Klänning & kofta H&M,
halsband Gina Tricot,
Nitarmband, Chicy
Stjärnarmband, MQ
Skor, Hot Ice
Leggings, H&M (?)

Kram på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0