Nyförvärven =)

Har ju för tusan glömt bort att visa mina fynd från Milano. De är få och inte fullt så lyx- och flärdfulla som man kanske önskat, men still, shoppade i The Capital of Fashion (ihop med Paris, givetvis).



Legoformade minihögtalare till min iPod.
Förvånansvärt bra ljud för att inte vara större till världen, (ca 5 cm).


Köpta fö ca 200 kr på en grym galleria med allt du kan tänka dig från Pradaskor, Gucciväskor till Replayjeans och smink från alla de bästa märkena! På högsta våningen (läs taket!) ligger en sushibar samt ett underbart terrasscafé med utsikt över hela Milanos centrum. Resterande delen av topplanet består av diverse frestande delikatessbutiker. Detta shoppinghimmelrike vid namn La Rinascente är ett måste för dig som har turen att åka till denna underbara stad!


Dessa köpte jag för att avlasta mina värkande fötter, orsakat av allt kringstrosande. Dock var skadan redan skedd och vilka skor jag än hade på mig gjorde ont! Nästa resa blir det sköna sneakers på fötterna för min del. Från H&M (sa ju att de inte var så exotiska fynd jag fick med mig hem ;P ) Ca 129 kr.

Det bästa spara jag till senare, av den anledningen att den inte gör sig rättvisa på bild om den inte sitter på mig. Samt kräver detta en fotograf som inte är jag =)

Nu till gårdagens:


Plattång, 399 kr
phc, hårinpackning för färgat hår, 59 kr
Lòreal Studio Hot Straight & Hot Volume Mousse, 59 kr st
Allt ifrån Åhléns
 


Guldfärgat supersnyggt stjärnarmband, MQ, 79 kr


Jeans, Never Denim BikBok, 499 kr
(kass bild, I know, men men)

NU--> Dusch

Puss

Kommentarer
Postat av: Nadia

Tjingeling! Kul att du är här!

2009-02-27 @ 12:25:06
URL: http://nadia81a.blogspot.com
Postat av: nathaliee aka naz

shop until u drop ;P

2009-02-27 @ 13:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0