Morning!

God morgon! Idag blev jag väckt i arla timma då micke skulle iväg på ett jobbmöte...och jag kan självklart inte somna om. Men det är lika bra, känns ju nästan som man får ett par extra timmar :P -optimist-me- hehe, ska ut och ta en promenad nu strax iaf. Tack och lov snöar det inte idag, och inte är det för kallt heller. Wee! Så det ser ut att kunna bli en riktigt behaglig morgonrunda =) Underbart! 

Så vad kan mer tänkas hända denna fredag då..träning, sen är kvällen en aning oviss, ev. middag, annars hemmamys eller s-hamn...men det visar sig väl!

När jag kommer hem tänkte jag visa ett par shoppingfynd jag förvärvat, so, stay tuned ;)

Hörs hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0