Jellylegs

Ah! Då har man tagit sig igenom det första gympasset -klappar mig själv uppmintrande på axeln- =) Jag tog i så hårt attjag knappt kan stödja mig på benen nu känns det som...ett bra bevis på att jag har kämpat ordentligt!...dock resulterar det väl i en mastodont träningsvärk imorn är jag rädd..men, den dagen den sorgen ;)

Jag skulle ju köpa ett månadskort på sats var det tänkt. Men receptionisten avrådde mig pga att det kosta 700 kr/mån! Ojoj alltså, jag kan bara hålla med honom att sat inte är ett så värst lönsamt kortsiktigt gym...men, istället för detta svindyra (mer ett rån enl. mig) alternativ rådde han mig att ta ett årskort och säga upp det inom 3v, då kostar det mig bara 250 kr för en månad =D Tack Tack snälle receptionist för denna lilla speciallösning! Uppskattar alltid att spara lite kosing!
För er som inte vet så ska jag flytta snart, och det är därför jag inte vill binda upp mig på ett år på sats för det finns inte i s-hamn!

Det blev lite shopping innan gymmet, linnen, cardigans & annatt smått och gott...lägger upp bilder senare...(hehe, vet att Milanobilderna är utlovade också, men håll ut ;)

Ikväll ska min systerdotter Ellen troligtvis sova hos mig =) Ska bli mys med film osv, om hon väljer mig före sin vän det vill säga, håll tummarna för mig! :P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra lite mys här hemma med ljuso så!

Ciao så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0