Fresh!

Aah såå skönt att starta om och börja träna och äta rätt igen. Ser verkligen fram emot att få röra på mig och äta god nyttig mat, efter obeskrivliga mängder godis o skräpmat i Milano, hehe =) Men det var det väl värt också, att unna sig vad man vill! När kameran laddat klart kommer bilder från resan!

Idag blir det premiärturen till gymmet, har bestämt mig för att köpa kort på sats. Passar ju bra då det äntligen är löning o allt =)

Just det, minn kära vän Frida fyller år idag!! GRATTIS!!!  =) och massa kramar! Här kommer en födelsedagstårta från mig genom cyberrymden ;) Hoppas den smakar!

Den här tårtan skulle jag vilja baka till dig idag Frida <3


Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0